Socjalne w Orange
- Szczegóły
W dniu 12 września 2025 r. odbyło się posiedzenie Zespołu Socjalnego Regionu Wschód w Orange Polska SA - tryb online.
Rozpatrzono pozytywnie wszystkie 33 wnioski.
Z naszej organizacji związkowej uczestniczyła Katarzyna Garska.
Roman Jakim: Czas wakacyjny był gorący
- Szczegóły
Rozmowa z Romanem Jakimem, przewodniczącym Zarządu Regionu Rzeszowskiego NSZZ "Solidarność" o obchodach 45. rocznicy powstania NSZZ "Solidarność" - część 2.
Audycję prowadzi Monika Lubowicz-Bać – Dział Informacji. >>>
Ludzie muszą wiedzieć, że to oni zapłacą najwyższy rachunek za ETS 2
- Szczegóły
Raport pt. „Drapieżny Zielony (…) Ład” zaprezentowany w 2024 roku na Forum Ekonomicznym w Karpaczu rozpoczął dyskusję wokół kosztów i zagrożeń związanych.
Nie mówimy już wyłącznie: „to konieczne i musimy wdrożyć natychmiast”, ale zaczynamy rozmawiać o realnych kosztach i o tym, kto je poniesie. Świadomość społeczna rośnie i mam nadzieję, że nowy raport będzie miał podobny efekt. Ludzie muszą wiedzieć, że to oni zapłacą najwyższy rachunek. >>>
Zebranie KO
- Szczegóły
W dniu 8 września 2025 r. odbyło się zebranie Komisji Oddziałowej Pracowników Telekomunikacji NSZZ „Solidarność” w Rzeszowie.
Spotkanie poświęcono kluczowym sprawom pracowniczym, sytuacji w firmach zewnętrznych oraz bieżącej działalności związkowej. Na początku zebrania działacze podziękowali koleżance Tamarze Łabuńskiej za wieloletnie zaangażowanie na rzecz pracowników. Symboliczny upominek wręczył przewodniczący Robert Bąk.
Orange ma już własny model językowy
- Szczegóły
Pracownicy Orange Polska mają już dostęp do własnego modelu językowego Grupy Orange. Model Dinootoo już wspiera 45 000 pracowników całej grupy Orange.
Platforma, oparta na kilku najlepszych modelach LLM jednocześnie - ChatGPT, Gemini, Anthropic, Mistral. Podczas majowego webinaru Orange Polska ponad 2 000 pracowników poznało sposoby wykorzystania Dinootoo w nowej strategii firmy. Dinootoo ma usprawinić obsługę klienta, działania w obszarze infrastruktury i serwisu usług. Prezentacja obejmowała także katalog gotowych „asystentów AI”, pogrupowanych tematycznie, z których każdy pracownik może skorzystać natychmiast. >>>
Polski rynek telekomunikacyjny 2025: trendy konsumenckie a rynek hurtowy
- Szczegóły
Polski rynek telekomunikacyjny przechodzi obecnie istotne przemiany, które będą miały kluczowe znaczenie dla jego przyszłości.
Wśród najważniejszych trendów wyróżnia się zmiany demograficzne, ewolucję zachowań konsumentów oraz rosnące znaczenie infrastruktury światłowodowej. Analiza tych zjawisk pozwala odpowiedzieć na wiele istotnych pytań. W jaki sposób rosnąca dostępność infrastruktury światłowodowej wpłynie na konkurencyjność lokalnych ISP? W jaki sposób mogą oni dostosować swoje oferty, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom klientów? >>>